Tuesday, July 14, 2009

P E N A T....

adeii.. gile btol laa jadual hari isnin.. slase ngn rabu lk 1 je klas!! huk aloh!! sakit haa pinggang aku seharian smlm.. bayangkn laa 12jam kt kampus.. huhu.. blek2 je hostel, dh nk kne bsiap utk tesl meesting.. perghh.. klo de tukang urut yg best, dh lme aku upah.. adeii.. indirectly, dpt gak laa aku rehat sket slase n rabu.. xlaa aku pnat giller.. dak2 kelas aku cam nk mintak ubah jadual hari jumaat.. nk bg hari jumaat free.. aku ok je.. sbb kelas hari jumaat de 2 je.. 2-2 tuh 1jam je.. tuh yg dak2 nih nk ubah.. xmoh usik hari jumaat kate diorg.. aku no hal... lg laa aku ske.. byk sket mse aku nk rehat2.. n nk study or wt assignment.. haha.. poyo je bunyi nyer.. haha..

hurm.. tbe2 aku cm teringat lk jb.. cm nk blek je skali skale since cuti pon cm agak best klo dpt tukar waktu kelas.. bile study jauh sket nih, baru laa trase sket jarak ngn hometown.. hurm.. lgpon jb meniggalkan kenangan yg macam2.. sbb tuh laa aku ske sgt jb even though it is not my real hometown.. aku dulu lahir kt selangor.. tp parents aku pindah jb.. kne transfer jb.. so, bermulelaa episod jb aku.. tp mmg btol laa.. sejak aku pindah jb, mcm2 yg best jd.. smpi skang.. klo nk ditaip sume bende best2 tuh kt sinih, mmg x muat laa.. hehe.. nak2 lg skang nih.. ye laa.. aku nih pon dah kire adult.. so, dh time umor cmnih, phm2 je laa pe mksd aku kn?? hehe.. bkan gatal tau?? nih naluri laa.. haha..

hurm.. skang nih tgh hujan renyai2.. letih aku smlm tbe2 ilang.. ntah npe time2 syahdu cmnih, membuatkn aku teringt kt seseorg.. seseorg yg sgt2 bermakne buat aku.. lantas aku pon misscall laa 'dia'.. hurm.. ternyate 'dia' pon cmtuh.. sian.. kepenatan settlekn mcm2 hal.. mklumlaa, 'dia' pon dh start master.. kne laa settlekn mcm2 dgn sendiri.. de 1 sms dr 'dia' yg wt aku tbe2 syahdu dgr.. n kesian kt 'dia'.. sgt2.. 'dia' lapar n blom lunch.. n 'dia' tbe2 cm harap klo laa aku de kt sisi 'dia' time tuh.. hurm.. laki mne laa yg xrse cian n syahdu klo gadis idamannye cm memerlukan laki tersebut disisinye time tuh.. hurm.. xpe.. xlme lg cuti.. n klo cuti lmbt lg skali pon, klo dpt je tarikh kelas hari jumaat ditukar, mmg aku akn cube utk jmpa 'dia' InsyaAllah..

hurm.. ok then.. jam pon dah 2.40pm lbey.. aku blom zohor lg nih.. till then.. :)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...