Tuesday, June 9, 2009

One of the happiest day of my life!! =)

sungguh x sangke n sgt2 x sangke bile ade seseorg yg kite anggap sgt penting n bermakne pd diri kite sanggup dtg melihat kite dr jauh hanya utk memastikan keadaan kite.. perkare n perbuatan yg kite sendiri x jangke dr seseorg yg amat2 penting buat kite berlaku.. inilah pe yg terjadi pd diriku baru2 nih, atau dgn lbih tepat lg, pd tanggal 8 Jun 2009!! sehari seblom tuh, aku trase diri ini sgt2 down.. xtau ape sbb n punca.. cm sume serba xkene.. hati aku gundah gelana tnpa sebab.. cm nk tensen.. cm nk migrain.. cm nk mengamuk pon ade.. huhu.. cm org gile je bunyi nyerk.. tp tuh laa hakikatnye.. aku xtau pe yg aku perlu wt utk bg aku tenang sket.. cm aku ckp, sumer serba xkene.. last2, aku ambil keputusan utk mengadu pd seseorg yg aku rse 'dia' bole memberi aku 'ubt' utk pe yg aku rse nih.. mlm tsebut(7 Jun 2009) 'dia' sudi meluangkn mse mendengar luahan hati aku melalui SMS.. 'dia' tampak risau dgn keadaan aku.. trase bersalah gak diriku ini sbb wt 'dia' rse cmtuh.. 'dia' nk wt pape keje pon xjd sbb risau dok pikirkn keadaan aku.. isk isk isk.. akhirnye mlm tuh aku redha sedikit pe yg ak rse.. at least dpt laa aku cube utk melelapkn mate..

esoknye (8 Jun 2009), 'dia' spt bese ber'SMS' ngn aku.. tny pape psl diri aku, keadaan aku, dan mcm2 lg.. tbe2 'dia' mengambil keputusan yg sgt membuatkn aku terharu gile2!! 'dia' mengambil keputusan on d spot utk gi melawat aku utk bg aku 'dos-dos ubt' yg sepatutnye aku perlukan.. ternyata keputusan 'dia' wat aku terpinga2 sebentar.. hati aku bertanye pd diri sendiri.. "betul ke pe yg aku bace kt msg nih?".. lantas aku pon mgambil keputusan utk call 'dia'.. hanye nk pastikn yg aku nih x slh tgk SMS t'sebut.. mmg betul!! 'dia' dh tgh bersiap2 nk grak jmpe aku!! tbe2 aku sgt2 gumbira!! aku xtau laa nk ekspress cmne pe yg aku rse time tuh.. satu perbuatan yg jrg2 org len wat.. ade gak laa org len wat, tp jarang!! n ini yg pertame kali berlaku pd diri aku!! even best-buddies-forever aku pon xpnah wt cm 'dia' wt.. 'dia' sanggup dtg dr jauh (jauh laa gk kirenyer) semate2 nk pastikn yg aku dh btol2 ok.. mmg 'dia' sgt2 risau tentang keadaan aku.. aku xtau nk kate pe time tuh.. mmg kehadiran 'dia' pd hari tersebut benar2 membuat aku rase sgt2 dihargai n disayangi 'dia'.. indirectly, aku de trase sket bersalah laa sbb wt 'dia' rse cmtuh.. wat 'dia' sgt2 risau.. hari tuh aku layan segale ape kehendak 'dia'.. aku sgt2 happy time tuh.. aku cite mcm2, gelak2, usik2 'dia'.. mcm2 laa yg kami wt bersame kirenyerk.. dh laa smpai mlm lk tuh 'dia' spend mse kt aku.. huhu.. mlm bru 'dia' pulang ke rumah.. xlaa mlm sgt.. tp kire mmg dh sgt gelap laa jln time2 cmtuh..

pape pon, tindakan 'dia' sgt2 membuat aku terharu.. xpernah slame nih aku dpt perhatian sedemikian rupa dr seseorg yg bukan dr darah daging sendiri.. aku sgt2 berterima kasih pd 'dia' atas pe yg 'dia' telah lakukan.. aku sedar bahawa 'dia' sgt2 mengambil berat pd ku.. aku benar2 penting utk 'dia'.. 'dia' telah membuktikan pd diriku yg 'dia' benar2 mengangkat diriku ini tinggi.. perlaksanaan 'dia' ini gak telah mengajar aku bhw 'cinta xperlu diungkap dgn kate2, tp ckup ngn perbuatan...'.. itulah diri 'dia'.. 'dia' bukan sengaje xnak beri or ckp pape pd aku.. 'dia' hanye melakukan sedemikian supaye ungkapan yg aku tunggu2 itu mnjadi sgt2 bermakne.. lbih drpd pe yg aku rasekan slame ini.. aku bersyukur ke hadrat Illahi kerane telah mempertemukan aku dgn seseorg yg sgt2 sempurna n sgt2 istimewa.. aku berjanji akan mnjage diri 'nya' slagi mne aku termampu..

terime kasih 'awk'.. terime kasih di atas pe yg 'awk' dh bg kt sy..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...